wtorek, 20 czerwca 2017

WAKACYJNE INSPIRACJE


Przedstawiam Wam listę 5 książek, które uwielbiam odświeżać sobie na wakacje, a  na koniec parę inspiracji na zdjęciach.




1.  J.K Rowling "Harry Potter" ( seria ) 

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam czytać Harry'ego nie tylko na wakacje. Jednak paradoksem jest to, że w wakacje lubię czytać książki o perypetiach postaci w szkole.



       
           

              2. Lauren Oliver "Panika"

Za pierwszym razem czytając tę książkę powiem Wam, że nie podobała mi się. Jednak po jakimś czasie zaczęła mnie brać chęć na przeczytanie jej jeszcze raz. Teraz ją naprawdę lubię, a z tego co pamiętam to pierwszy raz czytałam ją na wakacjach :)








3. Kiera Cass "Syrena"                          

Tą książkę pierwszy raz także przeczytałam na wakacjach. Lubie ją, pomimo iż nie jest jakoś mega porywająca, to uważam iż jest to książka przyjemna i lekka w czytaniu, idealnie nadająca się na letnie wieczory








     
       4. Alyson Noel "Greckie Wakacje"

Już sam tytuł wskazuje, iż jest to książka o wakacjach. Idealnie sprawdza się na wakacyjną nudę :) Potrafi też poprawić humor, ponieważ ukazane sytuacje głównej bohaterki są bardzo realne ale też po prostu śmieszne. 







5. Kiera Cass "Rywalki" ( seria ) 

Rywalki ♥ Sama nie wiem czemu ale wakacje kojarzą mi się własnie z bestsellerem Kiery Cass. Seria jest godna polecenia, nie tylko dla nastolatek. U mnie w miejscowości w bibliotece, dorosłe kobiety wypożyczają ją i zakochują się w przedstawionym przez autorkę świecie.






Oczywiście wakacje są po to aby czytać! Pomimo, że wymieniłam tu tylko 5 pozycji, wierzcie mi jest ich o wiele więcej, jednak chciałam wybrać te, które są " wakacyjnymi pewniakami " 

 * Wszystkie przedstawione poniżej inspiracje zapożyczone są z Google grafiki *



♥ 





♥♥♥


5 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje *.* Ja w wakacje mam ochotę odświeżyć, ale też i w końcu przeczytać całą historię Ani z Zielonego Wzgórza :D Uwielbiam "Rywalki" i Harrego Pottera ♥ Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo Anię z Zielonego Wzgórza też chcę włąsnie odświeżyć, uwielbiam ją <3

      Usuń
  2. Ja mam w planie przeczytać więcej książek, ale popularno-naukowych z zakresu historii sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to też ciekawe, aczkolwiek mnie by nie zainteresowało tak myślę :)

      Usuń
  3. Książki, czytam tylko branżowe. Więc trudno mi się odnieść do przedstawionych tutaj. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz wraz z linkiem do bloga, odwdzięczam się !
♥ Jeżeli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go! :)

JEŻELI SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG, ZAOBSERWUJ, ABY BYĆ NA BIEŻĄCO! ♥