środa, 5 października 2016

Kelly McGonigal "Siła stresu" ~ Recenzja ♥

 Jak stresować się mądrze i z pożytkiem dla siebie....


Dzisiaj także nie mam dla Was recenzji jakiejś powieści. Przygotowałam jednak recenzję książki, która może być pożyteczna dla wielu z nas :)

Zacznę od tego, iż jak sam tytuł wskazuje, jest to książka o stresie. Na początku myślałam, że będzie to coś w stylu poradnika pisanego typowo w sposób naukowy. Myliłam się, ponieważ styl pisania autorki jest bardzo przyjemny. Czcionka w książce nie męczy naszych oczu, przez co przyjemniej się ją czyta.
Okładka jest po prostu świetna! Nie ma w niej nic nadzwyczajnego, jest prosta, przez co aż tak bardzo mi się podoba :)

Stres szkodzi, powoduje choroby, wysysa siły, jest bezproduktywny, więc unikamy go za wszelką cenę. Ale czy na pewno dobrze robimy? Okazuję się, że stres nie jest toksyczny i nie zabija!

Okay, brzmi to trochę niewiarygodnie, bo dobrze wiemy co dzieje się z nami w sytuacjach stresowych, jednak wcale nie musimy się tak czuć. Możemy to zmienić! Jak? Tego dowiecie się czytając "Siłę stresu" Kelly MacGonigal. 

Czy tylko mi nazwisko autorki kojarzy się z bohaterką Harry'ego Pottera? Dla uściślenia z Minerwą MacGonagall :)

MOJA OCENA : 8/10 

Za możliwość przeczytania "Siły stresu" dziękuję 

11 komentarzy:

  1. Jestem nowa na blogerze, spodobał mi się twój post. Super recenzja. Stres często nas dopada, wydaje mi się, że ta książka mogłaby pomóc mi z nim sobie radzić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku lat mam duże problemy ze strem co sie przekłada na samopoczucie, a nawet i zdrowie. Nie zdawałam sobie sprawy, że jest taka książka, ale zdecydowanie muszę ją przeczytać :) super post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tytuł ma ta książka ;) Na mnie stres zawsze bardzo silnie działa i codziennie nie umiem się z nim zmierzyć, więc to coś dla mnie.
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wygląda na ciekawą i może faktycznie mogłaby pomóc mi radzić sobie ze stresem :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ,,Siła stresu" to coś dla mnie do przeczytania:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Mi też okładka bardzo się podoba! Co do stresu - nienawidzę! Myślę, że może ta książka by mi się spodobała :) Mi też kojarzy się z HP <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Chyba powinnam zamienić słowa "mi też" w swoim słowniku na jakieś inne, bo ciągle się powtarzam :D *śmiech*

      Usuń

♥ Za każdy komentarz wraz z linkiem do bloga, odwdzięczam się !
♥ Jeżeli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go! :)

JEŻELI SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG, ZAOBSERWUJ, ABY BYĆ NA BIEŻĄCO! ♥