sobota, 10 września 2016

Austin Kleon - Kradanij Jak Artysta

Witam was bardzo serdecznie!

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją bestseller'a New York Timesa "Kradnij Jak Artysta". Nie jest to książka, tylko dziennik, więc recenzja będzie wyglądała nieco inaczej jak dotąd.

"Kradnij jak artysta , a nie jak dupek"

Zacznę może od samego tytułu, który zaintrygował mnie od początku. Bo czemu niby Kradnij Jak Artysta ? Szczerze to dalej nie wiem, no ale jest to coś w stylu Zniszcz ten dziennik, lub To nie książka.

Ogólnie cały dziennik jest wypełniony zadaniami typu wklej zdjęcia swoich bohaterów , napisz wiersz ułożony z nagłówków gazet itp.

Dla wielu osób może to się wydać bez senu, no bo po co  niby wykonywać te zadania? Ale z mojego punktu widzenia uważam, iż odrywa nas to od problemów dnia codziennego. Z wszystkich zadań/poleceń wykonałam już ich 10 i świetnie się przy nich bawiłam! W domu posiadam jeszcze Bałagan ~ Keri Smith i wydawało mi się, że przewodnik po wpadkach i błędach jest idealny dla mnie, zrobiłam tylko 3 zadania, więc zdecydowanie lepszym wyborem okazało się Kradnij Jak Artysta.

Sztuka jest kradzieżą ~ Pablo Picasso

Można powiedzieć, że zadania są bardzo kreatywne i nie trzeba przy nich siedzieć parę godzin. Podsumowując jest prosto, łatwo i przyjemnie!

DODATKOWE INFORMACJE:

Oryginalny Tytuł: The Steal Like an Artist Journal
Data Wydania: 8 kwietnia 2013
Liczba Stron: 144
Kategoria: poradniki


Za możliwość oderwania się od rzeczywistości i obcowania z dziennikiem kreatywnego kleptomana dziękuję :


12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajne :) Takie zadania pomagają w oderwaniu się od szkoły! :) Super recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja, a książka na zasadzie zniszcz ten dziennik. To świetna sprawa, szczególnie na nudę i pobudzenie kreatywności :))


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Książa w sumie typu zniszcz ten dziennik na pewno jej poszukam, a i spk nie jesteś sama, ja też nie wiem o co chodzi w tytule.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :D Ale serio nie ogarniam czemu taki tytuł, ale ok :D

      Usuń
  4. Bardzo fajna recenzja. Przypomina mi "zniszcz ten dziennik" i można porównać ja też do "mój dziennik" :)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo fajnie. Zachęciłaś mnie do tej lektury ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Tydzień temu był ten post :o Bierz się do roboty :* XD I to szybko! *śmiech* Leniuch jeden, tak być nie może... :p

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz wraz z linkiem do bloga, odwdzięczam się !
♥ Jeżeli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go! :)

JEŻELI SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG, ZAOBSERWUJ, ABY BYĆ NA BIEŻĄCO! ♥