sobota, 24 września 2016

Augusta Docher "Eperu.Wędrowcy" ~ Recenzja ♥



Anna Wilk, jest zwykłą nastolatką, która powoli wkracza w dorosłe życie. Jej pasja to malowanie, tak więc wybiera się na studia artystyczne.
Urodziła się w Polsce, lecz mieszka  w Londynie wraz z najbliższą przyjaciółką oraz ich rodzicielkami. Z okazji zakończenia szkoły średniej matki dziewczyn postanowiły zrobić im wielką niespodziankę w postaci wyjazdu do Francji. Było to spełnienie marzeń obu dziewczyn. Anna od dziecka marzyła o biwaku w kamperze, Wiktoria natomiast o spotkaniu aktora Leo Blacka. Jako iż w dzień kiedy we Francji ma być Leo, Wiki ma urodziny, zmusza przyjaciółkę aby wraz z nią poszła po autograf. Niechętnie ale Anna się zgadza...

Leo nie jest zwykłym człowiekiem - jest Wędrowcem, człowiekiem odradzającym się w wielu wcieleniach. 

Jak zmieni się życie Anny i jak potoczą się losy
 tego niezwykłego związku? 

Jest to stuprocentowo książka romantyczna. Typowa dla nastolatek. Posiada wątki fantastyczne, co mi się w niej bardzo spodobało. Książka sama w sobie jest oryginalna, chodź zdażały się momenty gdzie mnie nudziła. Bardzo szybko się ją czyta, co mnie zdziwiło ponieważ bałam się że będę czytała ją dłużej w 1 kl. liceum gdzie jestem zawalona nauką, a jednak, tak przyjemnie się ją czyta, że nie zauważa się mijającego czasu  :)


Serdecznie mogę Wam polecić "Eperu", ponieważ jest pisana lekkim stylem, co mi się bardzo spodobało, szybko i przyjemnie się ją czyta, jak już wyżej wspomniałam, a dodatkowo wprowadza nas w nastrój grozy, zauroczenia a przy tym jest zabawna w niektórych miejscach :) Faktem na plus może być to, iż autorka - Augusta Docher jest Polką, Ślązaczką :) 

MOJA OCENA : 9/10

DODATKOWE INFORMACJE : 

Oryginalny Tytuł : Eperu. Wędrowcy
Data Wydania : 16 lipca 2015
Liczba Stron : 552
Kategoria : literatura młodzieżowa

Za możliwość przeczytania "Eperu" serdecznie dziękuję 

17 komentarzy:

  1. 9/10 o kurde, to wysoka nota! To znaczy, że malutko zabrakło jej do twoich ulubieńców, muszę sięgnąć i przekonać się czy mi też się tak bardzo spodoba :o Recenzja świetna :) Jak widzę te ptaszki na obrazku to od razu mam banana na twarzy, bo one są takie słodkie i tak bardzo pasują do twojego bloga! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście wysoka nota :) Uwielbiam te ptaszki <3

      Usuń
    2. Domyśliłam się, bo tak często je dajesz :) Użyj kiedyś do nagłówka :*

      Usuń
  2. Kocham takie książki! Naprawdę fajna recenzja :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej autorki mam Anatomię uległości, którą z pewnością kiedyś przeczytam. ;) Na tę serię ochoty nie mam. A w "O mnie" masz błąd, "tyleże" zrób tam spację. ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Anatomii nie słyszłaam :) O kurde :'D Całe życie myślałam że dobrze pisze.... :D

      Usuń
  4. Ciekawa recenzja, może siegne po książkę jak będę miała więcej czasu i mniej nauki ;). Widzimy się w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ostatnio nie mam też na nic czasu.. ciekawe czemu? xD Widzimy się jak wyzdrowiejesz! :*

      Usuń
  5. Świetna recenzja, musi być naprawdę dobra, skoro oceniasz ja tak wysoko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje sie być naprawde świetna! Może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą pozycją, chętnie przeczytam :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz wraz z linkiem do bloga, odwdzięczam się !
♥ Jeżeli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go! :)

JEŻELI SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG, ZAOBSERWUJ, ABY BYĆ NA BIEŻĄCO! ♥