wtorek, 30 sierpnia 2016

J.K Rowling "Harry Potter i Komnata Tajemnic" ~ Recenzja


STRACH PRZED IMIENIEM WZMAGA STRACH PRZED TYM KTO JE NOSI...

           Po emocjonującym pierwszym roku w Hogwarcie - Szkole Magii i Czarodziejstwa, Harry'ego czekają wakacje. Niestety musi wrócić do Dursley'ów.
Z wyjątkiem, iż nie jest tam sam. Ma przy sobie ukochaną sowę Hedwigę, oraz dodatkowo Dudley oddał mu jeden ze swoich pokoi...
Potter spodziewał się jakichś listów od Rona lub Hermiony, jednak gdy zbliża się koniec wakacji, a ani jeden list do niego nie dotarł, chłopak czuje się zawiedziony.

Podczas kolacji w domu Dursley'ów, Harry'ego odwiedza niespodziewany gość. Wprowadza on jednak dużo zamieszania. Ostrzega chłopaka przed powrotem do Hogwartu. Spiskowcy coś knują! No właśnie ale kim są spiskowcy? Wyjaśnia się także dlaczego Harry nie otrzymał żadnego listu... 

SŁYSZENIE GŁOSÓW , KTÓRYCH NIKT INNY NIE SŁYSZY, NIE JEST DOBRĄ OZNAKĄ, NAWET W ŚWIECIE CZARODZIEJÓW...

Po powrocie do Hogwartu - ostoi szczęścia i bezpieczeństwa, sprawy się komplikują. Zaczyna się robić coraz to bardziej niebezpiecznie. Co skrywa rodzina Malfoy'ów, a co najważniejsze, co za potwór ukrywa się w Komnacie Tajemic?...


Whoa! Nareszcie druga część, którą lubię bardzo mocno :)
Podoba mi się zawiłość akcji, ponieważ dziedzicem Slytherina może być każdy, a oskarżenia padają niecelnie..

Najbardziej w tej części podobała mi się opowieść o założycielach Hogwartu, uwielbiam ją poprostu! <3 Znów jest mnóstwo śmiechu, smutku... Najbardziej w tej części śmiałam się jak Ron dostał wyjca od mamy :)

RECENZJA PIERWSZEGO TOMU --->  TU ♥

FILM A KSIĄŻKA

    W przypadku drugiej części, bardzo podobała mi się książka, ale film mnie zaskoczył, więc uważam że był ciut lepszy. Poprostu przewyższył moje oczekiwania i nawet lepiej odwzorował  to jak ja to sobie wyobrażałam :)

 MOJA OCENA : 10/10 

DODATKOWE INFORMACJE :

Tytuł Oryginału : Harry Potter and the Chaber of Secrets
Data Wydania : 15 września 2000*
Liczba Stron : 368
Kategoria : Literatura młodzieżowa, fantasy

* Także i w tym przypadku podałam datę pierwszego wydania. To najnowsze zostało wydane 20 lipca 2016r. 

13 komentarzy:

  1. Widzę, że lecisz z HP <3 Świetna recenzja ;*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chciałabym po kolei wszystkie zrecenzować, ale teraz wejdzie jeszcze podsumowanie i zaburzy troszeczkę mój pla co do serii HP, no ale :)

      Usuń
  2. Nie będę kłamać - nie lubię książek Harrego i nie przekona mnie raczej żadna z najlepszych recenzji, ale jeśli chodzi o post, to fajnie napisany. Za to film bardzo lubię :)

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książek nie czytałam, ale filmy wszystkie oglądałam... I bardzo lubię serię Harrego ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze książki na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Harrego Pottera ♥ Przeczytałam wszystkie części :) Obserwuję :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Pottera ! moje dziecinstwo !! ale za dwojką nie przepadam ;p ani za filmem, ani za ksiazka

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz wraz z linkiem do bloga, odwdzięczam się !
♥ Jeżeli Twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go! :)

JEŻELI SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG, ZAOBSERWUJ, ABY BYĆ NA BIEŻĄCO! ♥